جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

شاخه نظامی حماس اعلام کرد ۴ تانک اسرائیلی را در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

قسام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «کتائب عز الدین القسام» شاخه نظامی حماس، ظهر امروز (جمعه)، اعلام کرد نیروهای مقاومت ۴ تانک اسرائیلی «مرکاوا» را در محله «تل السلطان» و در غرب منطقه «رفح» در جنوب نوار غزه هدف حمله قرار داده است.

شاخه نظامی حماس که این پیام را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است، اشاره کرد در این عملیات از راکت‌های یاسین ۱۰۵ و راکت‌های «تاندوم» استفاده شده است.

قسام همچنین در اطلاعیه‌ای دیگر خبر داد گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب محله زیتون در شهر غزه نفوذ کرده‌ بودند که نیروهای مقاومت با آن‌ها درگیری شدند.

شاخه نظامی حماس در ادامه اشاره کرد نیروهای مقاومت، تعدادی از نظامیان اسرائیلی را در این درگیری از پا درآوردند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

قسام اشاره کرد یک بالگرد اسرائیلی برای انتقال مجروحان در نوار غزه فرود آمد.

همزمان با این بیانیه، رسانه‌های اسرائیلی با تایید این اطلاعیه گزارش دادند بالگردی اسرائیلی تعدادی مجروح به بیمارستان «شعاری تسدیک» منتقل کرده است.

قسام با انتشار اطلاعیه‌ای دیگر در عین حال خبر داد نیروهای مقاومت گروهی از نظامیان اسرائیلی را که در داخل مدرسه «کمال عدوان» در غرب منطقه رفح مستقر شده بودند، با راکت «TBG» هدف قرار داده‌اند و بعد از درگیری با آن‌ها از فاصله صفر تعدادی از آن‌ها را از پا درآورده‌اند و تعدادی دیگر را مجروح کرده‌اند.

کد خبر 876457
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha